+ 1 moped

What's up.
Jälla pissväder, varför kan det inte vara sol jämt. Och ibland när det är för torrt så kommer det regn men det går runt alla som är ute.. Smart va?

Spelade volleyboll idag med, och jag har blivit mkt bättre på att serva, kom ju på hur man skulle göra nu (A). Sen försökte jag läsa en bok av Villhelm Moberg. JAG FÖRSÖKTE VERKLIGEN! det gick bara inte. Alla pratade ju bara och det var sååå tråkigt. Sen på syslöjden så börjades det med teaterkläder. Pingvinvingar och fötter, haha sååå snyggt kommer det bli!
Sen när jag kom hem så åkte jag och pappa till Gullspång dirr och kollade lite på moppar och köpte en! WEIHUUU. Ska lägga ut en bild på den på bdb typ imorgon eller något. (Emmani)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0