Att leva livet fullt ut

Vilken dag! Seriöst vilken dag är det egentligen. Jag kan inte få in det i min skalle att det är måndag. Men det är ju inga fel på måndagar egentligen nu för tiden, de är lika jobbiga som alla andra dagar typ. Har iaf varit i Stora Valla skolan idag, går ju i skolan där :o.
Har haft lite rolig spanska, vi ska skriva brev till några spanjorer (Y). Det blir så bra, fast jag var typ klar så jag satt och psykade Henrik och lurade Fredrik att titta ut genom fönstret hela tiden, haha lite smått roande faktiskt :).
Provet i so:n blev nog ganska bra iaf. Sen så gjorde jag klart min vita tubklänning idag! Jag är sååå nöjd med den. Så härligt med klänning. Kanske kan lura mig själv att det är sommar om jag har på mig den :)?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0