Brevvänner

Idag tänkte jag skriva att mina brevvänner inte tycker om mig, de svarar aldrig! förrän idag (A). Fast bara den spanska brevvännen. Hon verkade ju ganska trevlig faktiskt. Men Pierpaolo (min italienska brevvän) han har inte svarat fast det gått flera veckor ju :o.

Har haft en någorlunda bra dag, men visst den kunde vara bättre. Det saknas något! det där speciella något! Meeen jag har det väldigt bra ändå med mina söta kompisar.
Betade av mitt basspelande idag på musiken och sen fick vi reda på att vi ska öva teater hela veckan nästa vecka och jag orkar inte vara så jälla glad som min karaktär är hela tiden faktiskt, det är jobbigt! Sen så kan vi ju teatern fram och baklänges, kan ju typ allas repliker utantill eller något.

Sen som vanligt så klagar David på mig för att jag är så sääääämst wohoo (som David skulle sagt). På eftermiddagen var jag och hjälpte mamma att handla för hon kan inte skjuta kundvagnen själv för hon har ont i sin arm och så var hon till doktorn, ikväll blir det kanske refill? Ah jag vene :).

Just det måste skriva om Rebecca idag också. Vi skulle gå in i bussen och så kommer Rebecca och puttar bort mig och skriker "Akta dig Emma" hon skulle försöka komma in först för hon ville sitta där nere och sen så kommer dörren och slår rakt i ansiktet på henne. HAHAHAH sååå snyggt var det.

TJENAMOSSSS ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0