Drömhus-

Hejhejhemsktmkthej bloggen. Du var lite dum igår mot min syster, eller det kanske var internet explorer som var dum? Hon hade skrivit inlägg i ungefär 40 min och sen när hon publicerade det så var hon utloggad för att det hade tagit sån lång tid eller något! Det var inte så kul för henne liksom, hänt mig också. Meeen nu så skriver jag inte så långt så det gör inget.

Åh vilken härlig dag! Typ alla killar var på letälv och gjorde något så det var mys med liten klass idag. Ingen jobbig lektion på hela dagen heller, bara bra asså. Spelade volleyboll på idrotten, det var lite kul, fast jag är sämst. När vi slutat lektionen så spelade jag, Sandra T och Lollo mot Lalle, Anton och Alex och vi krossade dem, mohahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0