Efter regn kommer solsken

Kom på vilket bra ordspråk det var egentligen. Det är ju helt sant, för det kommer ju alltid solsken någon gång efter regnet. Men stämmer det inom livet eller? Känns inte som det va. Jag har ju inte levt hela mitt liv än men känner på mig att jag borde få ett stort solsken snart? Mamma är sjukskriven för sin arm och kan inte göra någonting så jag får göra det ist. Pappa var inne och tog prover på njuren idag och det har kommit smuts in i njuren så han måste åka in fler gånger, jälla piss. Sen så skulle ju alla dessa små irriterande sakerna få försvinna också. Som att jag hade en lock som stod ut idag B/.

Men har inte gjort så värst mycket i skolan idag. Haft prov och det gick bra, sen suttit ute och njutit av solen litte :). Nu så ska jag nog dra ut och njuta mer av solen ;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0