Föräldrar, ta er i kragen.

Hur många gånger har det inte hänt er att ni finner er själva ståendes bredvid eran mamma eller pappa och de står och maler på med någon som man inte alls vet vem det är och om något man absolut inte bryr sig om. Man vill bara åka hem eller bort därifrån, var som helst förutom där. Ifall jag möter någon av mina kompisar på stan så tvingar jag inte mamma att stå kvar och vänta på mig medan jag pratar med den, det är väl lite orättvist? De kan väl runda av det lite snabbare än ungefär en timme! Jag har tillbringat allt för mycket tid väntades på de där päronen.

Jag vaknade klockan 9 idag :O? Det var lite otroligt för att vara mig, men det visade sig att det var väldigt gött att vakna så tidigt för dagen blir så väldigt mycket längre då. Jag har redan pluggat och tankat moppen och varit ute och åkt inlines när klockan slår slaget då jag brukar vakna. Jamen det var iaf det som jag har gjort idag, i eftermiddag ska jag och repa med Basic Park, ser fram emot det faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Joshee

haha, det var riktigt bra sagt emma, har oxå stått alltför länge ;O

2008-04-20 @ 21:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0