Försvarsmakten

Två personer från försvarsmakten var och hälsade på vår skola idag! De hade förläsning om en massa, lumpen b la. Man blir ju lite sugen på att gå lumpen faktiskt. Men jag är nog för lat för det! och för deprimerad tror jag. De sa att de som var där typ grät om kvällarna de första veckorna, det lät ju inte alltför lockande ;o? men verkar ju hur kul som helst annars.

Annars idag så har det gått framåt med växthuset och svenskaboken. Men inte mycket mer!
Och André tycker nog om när jag har uppsatt i hästsvans för då har han ju något att dra i! :@.

Nu senare så ska jag plugga kemi och repliker tills imorgon. Fixa något skräp att ta med till skolan också. Men tiden går allt för fort. Jag hinner inte med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0