Identiteten

Alla är sin egen och är helt unik. Det är så det sägs i alla fall. Men sen är vi alla lika också. Vilket stämmer? och vilket vill man ska stämma?
Spelar namnet något roll för identiteten? För idag har jag blivit kallad Elin (min syster heter så) och jag känner mig lite ouppskattad, eller vad man ska säga. Man är så lite värd att de inte ens kan komma ihåg mitt namn. Eller så är bara den som säger fel lite vimsig. Jag hoppas på det sista.
Av en annan så blev jag kallad Malin typ 10 ggr och jag sa -Emma hela tiden, men det fastnade aldrig så jag fick heta Malin. Jepp, det är jag det "Elinmalinemma". Det är ju bara namnet right?

Har varit och övat med kören idag för att vi ska sjunga imorgon. Väldigt trevligt att träffa Lossan igen för jag åkte inte till tonår igår, hade nog feber eller något. Sen träffade jag ju Malin, Malin och Elin också.
Jag älskar att sjunga har jag kommit på, synd bara att jag inte är så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0