Kan det bli för mycket prat?

Kom precis på att jag är dålig på det där med att ändra mig. Men skitsamma, det går inte. Folk får ta mig som jag är, inte så många som hatar mig tror jag. Hehe.

Har haft en lite dålig dag. Vet inte vad det var med mig. Blev nog lite halvt ledsen på mig själv när jag hade sagt till Elli att hon skulle lära sina repliker för jag var tvungen att ändra på mina hela tiden när hon sa fel. Hon blev arg på mig då, men hur skulle jag sagt då? Men iaf resten av dagen så blev jag irriterad på det mesta.

Fick iaf reda på att jag fick mvg på ekonomiprovet och i svenskan på arbetet, men i musik fick jag vg. Sitter och undrar om jag får vg i slutbetyg då pga det.. Måste fråga Thore, för jag vettefan vad jag gjorde för fel ju.

Men jag fick iaf skjuts hem redan vid klockan ett så jag slapp lida mer i skolan och nu så har jag varit ute och åkt med moppen, det är ju sååå kul! :$. Funderar på om jag ska på tonår ikväll för Lossan ska dit men jag vet inte...


Kommentarer
Postat av: sjuksyrran

Lycka till till MVG! Vad läser du?

2008-04-11 @ 17:33:57
URL: http://miljonresan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0