Klänningjakt

Hahah, känner mig lite fjortis eller vad man ska säga eller modenörd eller som någon som bryr sig mycket om sitt utseende för jag letar efter en klänning till skolavslutningen redan, det har jag aldrig gjort så här tidigt innan lovet förut :$. Meeen jag hittar ingen ju. Fast har inte letat så jävla mycket då kanske jag ska erkänna, bara tittat på nelly.com och ellos. Jag letar efter en röd klänning så om ni hittar någon snygg så kan ni ju säga till mig!

Har haft en någorlunda trevlig dag! dansade på idrotten idag, det var ju lite kul för det! Speciellt buggen. Det var typ prov då och jag dansade med Daniel då :). Sen annars i skolan så hände väl inget speciellt, det var bara ovanligt tråkigt tycker jag. Jag tycker det mesta är ganska tråkigt nu för tiden faktiskt, det suger ju! Kom och ha kul med mig ;/.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0