Life's what you make it so let's make it rock!

Har en lite konstig grej som jag anser att om det händer då blir det en bra dag! Det är ifall det är öppet till grupprummet på morgonen och jag kan ta en stol därifrån att sitta på! Jag vet dålig och konstig grej meeeen det är ju iaf lite bra att jag har en sak iaf för när jag redan vet att det måste bli en bra dag så gör jag det ju till en bra dag. Det är ju så att allting blir vad man gör det till. Gör man så att man har kul så har man ju kul, det blir ju inget roligt ifall man bara sitter där "Vad ska vi göra?", usch sämsta meningen någonsin eller! Kan de jävlarna som säger så inte komma på nåågot själv och fråga "Ska vi dra ut och spela fotboll?" som ett förslag ist för att fråga vad man ska göra för det finns ju typ ingen som har svar på det eller ^^? Eller ah jag brukar säga massa saker, fast det duger ju aldrig :$.

Haha jamen iaf så var det trevlans dag för min grupp i bilden hjälpte mig faktiskt med vår leopard :). Sen såå hade jag ingen matte heller, som vanligt, men det är dyngött förrää ;). Blev att göra lite på glassbilen, Sjöberg och Malin verkar ha något projekt på gång med den, jaja bara jag slipper göra det säger jag :p.
Orientering hade vi på eftermiddagen, jävel vad jobbigt det var. Jag hade typ problem med att andas resten av dagen sen, det var därför jag höll på och hostade hela tiden. Men det gick ju jävligt bra iaf för det gick snabbt och jag hittade alla kontroller värsta lätt (Y). Trevlig english och svenska också, bara 9c:1 som kan göra tråklektioner roliga, love'em!

Och hej dålig dag igår förresten ;/, men jag känner mig mycket bättre och allting ska bli bra, that's it!

Kommentarer
Postat av: LINNNNN

well, that's not really it because you're suppose to talk for 10 more minutes :)
hahahahhahaha skämta!
de va inte ens kul x)

2008-04-29 @ 19:51:50
URL: http://linnjosefsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0