LINN HAR MATCH IDAG!

Hahahahahahahahahahaha, mer skratt i världen tack! Det är ju faktiskt så att det finns hur många språk som helst i världen men ett skratt låter lika i alla länder!

Har skrattat mycket idag. Även fast vi hade jobbigt nationellt prov! Det var engelsk uppsats och jag skrev att jag var stolt över mina syskon för en massa grejer :$. Sen efter nationella hade vi jättelång rast så då spelade jag. Jusse, Linn och Sandra kort. Så jälla bra kommentar av Linn, den var jättekonstig!

Linn- Lalle vi blandar våra spyor så får Emma dricka upp det! hahaha

Hahahaha nu i efterhand så kan jag knappt sluta skratta så jälla konstigt och äckligt var det så det blev roligt :D. Sen på so:n så skrattade jag massa också. Så bra var det det var en fråga då, typ. "Den skyller man på" och jag bara "JUDARNA", hahaha fast egentligen skulle det vara syndabock men ;p. Lovar att jag inte är nazist faktiskt!

Kommentarer
Postat av: linnnn

HAHAHAHAHHAHA xD

2008-04-16 @ 19:45:18
URL: http://linnjosefsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0