Magkänslan

Oj vilken bra dag jag har haft! Jag kände det på mig direkt när jag gick upp imorse, är det så för er också att så fort man går upp på morgonen så känner man på sig om man kommer ha en bra dag. Man är bara så glad och den där fula finnen som var där igår är borta och håret ligger inte alls lika dåligt som det brukar göra, det ligger faktiskt ganska bra. Det är en sån dag man vill vakna på varje dag!

Först imorse så var det öppet till grupprummet utanför spanskan så jag kunde sno en stol därifrån och sitta på den, gött!! Sen på bilden så är jag klar med alla jälla prickar på leoparden och sen hade vi bara en lektion till och slutade klockan haltolv. Såååååå gött!! Sen så hade vi faktiskt något att göra medan vi väntade på bussen. Vi gick till Märtas och åt fika, och jag kunde typ inte sluta skratta allting var så roligt. Sandra, Erika, Elli och Malin LOVE'M.
Sen så gick vi till biblioteket och kollade in de nya lokalerna och så letade jag efter någon bra bok men jag hittade ingen. Spelade schack mot Sjöberg också, jag vann, typ. Hon vägrar erkänna att om vi skulle spelat klart så skulle jag vunnit.
När jag kom hem så åkte jag lite moppe. Säger bara "Breaking is for pussies". :$

Jag och mina vänner är väldigt otrevliga mot varandra, men det är kul, det är ju inte seriöst.
Vi pratar om att jag ska åka traktor till skolan och blockera vägen för bussen.

Emma- Jaaa, jag tar sån där extra bred last. Sjöberg du hänger väl med va?

Vi pratar om att ge Elli en present. 

Sandra tittar på Elli och säger- Du kanske vill ha brun utan sol. 

HAHAHAHAHAH! liite elakt.
 

Kommentarer
Postat av: maya

Hoppas du haft en bra dag!

2008-04-15 @ 16:39:21
URL: http://metrobloggen.se/mayas
Postat av: Emma

http://enlitentax.blogg.se/1207861704_tjejer_passa_p__ni_ka.html
har en sko tävlng
som jag hoppas du vill delta i
kram!

2008-04-15 @ 16:44:24
URL: http://enlitentax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0