Nationella och Sandra

Fredagen så var jag i skolan och hade nationella nästan hela dagen. Det var mycket lättare än vad jag trodde det skulle vara faktiskt. För jag brukar inte orka med all läsförståelse och så men jag satt ju där och väntade på att tiden skulle ta slut. Sen på hör- så hörde jag faktiskt allt tror jag? Så det gick bra!

Sen så skulle Sandra med mig hem och vi slutade ju vid tolv så vi tänkte att vi skullle hinna hem fortare om vi gick hem än att vänta på bussen, HAH! vi gick halvtvå typ och kom fram ungefär 5. ALDRIG MER. Borde stå en skylt: "oändliga vägen". Hon sov iaf över tills idag (wihuu <3) och sen när hon åkt så fick jag klyva lite ved och hade hoppats att jag skulle få åka och kolla på moppe men det blir nog på onsdag ist. Ikväll så vet jag inte om jag kanske ska till Persbol på auktion eller något (A). Fast jag är förkyld! det bara rinner ur näsan :(, skitväder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0