Nationellt prov i NO?

Ännu ett nationellt prov att vänta på svaret från! Men jag är iaf glad att vi bara har nationella i tre ämnen. Nästa år eller vad det är så ska det bli i något no-ämne också, det har jag sett på nyheterna. Men måste man ha det i tvåan istället då kanske?
Man kan ju inget i kemi, fysik eller biologi. Det är seriöst såna där ämnen som man verkligen bara lär in sakerna för att man har prov på det då. Men iaf så gick provet idag ganska bra, fast jag tror att jag fick fel på uppgiften som handlade om att räkna ut medeltemperaturen under sju dagar, -1 tror jag det blir nu, men skitsamma får hoppas jag hade rätt på det andra iaf!

Och imorse började jag, Erika och Sandra spela in våran del av filmen på spanskan. HAHA. Det gick dyngdåligt för kameran var trasig och Erika och Sandra kunde inte sluta fnittra framför kameran! förstår mig inte på varför det ska vara så svårt att hålla minen just då? Men ah sen gjorde vi inte så mkt annat i skolan idag. Övade på teatern som vanligt och sen fixade vi en massa rekvisita, typ glassbil, vattenplansch och demonstreringsplakat. Börjar gå framåt med teatern känns det som, snart så ärä klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0