Stresshantering

Vi hade lektion om det i idrotten idag. Vi fick ligga på golvet i mörkret och lyssna på en skiva. Det var lite lugn musik och en röst som pratade:
- Lägg dig i en bekväm ställning och slappna av. Andas djupt och fall längre och längre in i dig själv. Ända tills du kommit till ditt mentala rum. Där kan du sitta och göra vad du vill och vänta på att jag kontaktar dig igen.

Sen pratade han en massa som jag inte orkade lyssna på för han pratade så långsamt och segt så man typ somna! Men var iaf gött att bara ligga still ett tag, det ska visst vara bra för att stressa av. Men det vet väl alla. Sen ska man motionera också, det är bra!

Annars har det inte hänt något speciellt i skolan idag. Sen när jag kom hem så har jag bakat och legat ute och halvsovit lite bara, myyys!

Kommentarer
Postat av: Shivano

nice nice, jag behöver fan ligga en jävligt lång stund då haha!

2008-04-23 @ 17:43:13
URL: http://shivano.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0