Traktorprov - 1 april

Jag kom inte på att det var första april förrän typ nuu! var tvungen att slänga ivväg några luringar men de flesta genomskådade dem ;P.
Meeen idag så har jag iaf haft traktorprov då och jag fick godkänt! weiiihuu 59 av 60 och de frågor jag fick fel på var ju helt dumma tkr jag :P. Typ hur kopplar man minusjordade batterier till varandra ;S? men 52 var minsta godkänt iaf så hade ju god marginal iaf :D. Kortet kommer imorgon och nu så ska jag skaffa mig MOPED! DIRREN! Jepp sen så kom jag till skolan och tre lektioner, basket- lalala kul men inte så kul när man står mellan David och Alex när de har bollen, man känner sig typ en meterlång ;P. Engelska blä för att vi ska ha nationella typ hela dagen på fredag :O. Svenska nationella och jag, Sandra och Erika fick redovisa gick ju jättebra!
Meeen nu ska jag ju som sagt sluta vara datanörd ;D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0