Bad feeling

Jag känner mig sämst! Det är inte kul ska jag säga er. Det är dåligt att jag mår dåligt på grund av vad någon annan gör och inte vad jag gör, haha, men det som är bra är ju att snart går det över då.

Jag har ju tänkt många gånger att jag ska ta tag i pianospelandet, men nu har jag faktiskt hittat en sida med massa gratis noter och så. Jag har skrivit ut några också och börjat lära mig, kan typ första sidan redan (y). Igår så städade jag massa, nödvändigt menar jag för det blir stökigt sekunden efter ändåså. Sen på kvällen så var jag iaf på fest hos Nina det var trevligttrevligt!

Dagens låt:
Smash mouth - Can't get enough of you baby
Bara för att den är så jävla härlig! den blir man glad av (a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0