Brogårdsskolan

Flera veckor blev det inte! 5 dagar bara. Jag klarar mig inte utan att skriva av mig lite för jag är så jävla senil så jag måste ha någonting för att kunna kolla lite om vad jag egentligen har gjort.
Nya skolan är verkligen jättebra och jag ångrar inte att jag valde estet än så länge i alla fall. Har ju lite tveksamheter för det känns som att jag har så lite lektioner! skulle kunna ha mer eftersom att jag ändåså måste vänta på bussen, men eftersom att det går asmånga på brogårn så går det knappt att ändra schemat!

Det blev ju ett långt inlägg för det, pappa har sagt på sitt eget lilla vis att han ska ha datorn. "Emma, har du mycket kvar att göra där?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0