Det passar mig perfekt

Emma i brogårn är som handen i vanten! Så bra trivs jag där, och jag tycker inte ens det är jobbigt att åka buss, även fast jag åker längre än förut. Det kanske blir värre senare, men det hoppas jag inte såklart. Jag har gratis sms också så jag brukar utnyttja det när jag sitter på bussen, om jag smsar till er och tar slut på pengarna för er så får ni säga till att jag ska sluta! känner mig nästan elak när jag skickar till folk som inte har gratis sms.

Yeee, coopers idag och det var 6 st i min klass som sprang, jag var en av dem (Y). Jag kom in på 16 min (3km) som var ett klart VG eller något, känner mig extremt stolt med det med tanke på att jag inte tränat någonting på hela sommaren. Men nu på vintern då ska jag dansa som bara den! åååh vad kul det kommer bli, ÄLSKA DANS! fast min rygg håller på och dampar? och mina fötter krampar hela tiden när jag står på tå i baletten B/.
Men förutom dansen så går alla andra ämnen jättebra också, lärarna är superbra.
Jag har ingenting emot att gå upp kl 6 och åka buss i 1 och en halv timme för att komma till våran underbara skola och vara med alla underbara personer där :).

MEN jag skulle vilja gå på letälv också, och på lillerud och på bregårn och med alla, jag saknar er <3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0