God and his mysterious ways

Igår så var jag jättetrött! jag gick och la mig typ 10 men kom inte upp förrän 11-12. Och idag så gick jag och la mig tre och gick upp 9? kooonstig jag är.
Jag var iaf hos Sjöberg igår med henne och Erika. Har saknat dem så jävla mycket! Vi satt och bara pratade i flera timmar, helt seriöst så gjorde vi ingenting annat. Förstår ni hur många timmar vi var tvungna att ta igen eftersom att vi inte går i samma klass längre och är med varandra hela tiden!
Nu snart så ska jag åka ner och spela lite piano, och gitarr kanske. Egentligen så repar vi inte förrän kl 6 men jag får inte tag i Erika som tror att vi ska spela kl 2 så jag får väl ta och åka ner så att hon inte står där helt själv.

Skola imorgon! och jag är ensam (eller Linn, Louise, Tom och Kristin är inte i skolan) tills kl kvart över elva, vadfan ska jag göra dåååå, så ring gärna mig eller skicka iväg ett sms mellan kl 10 i 10 och 11!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0