Sova är underskattat

Jag soov jättemycket inatt typ 13 timmar eller något, men det var jättegött.
Idag så har jag varit med Jusse och Sändri, dyngmysigt. Satt nere och filade naglarna och tänkte att det blir väl chill idag då men så ringer Sandra, megatrevlig överraskning.
En mindre rolig överraskning var att igår så gick min mobil sönder, eller iaf batteriet? så nu har jag min systers mobil men det funkar väl, fast den får jag säkert inte ha så länge.
Glömde säga att jag är dyngstolt över att jag, Jennifer Jonsson och Maria Persson fick 16 av 20 i tältordning! snacka om bra vi äär, fast Maria sov ju iofs aldrig i vårt tält men ändå ;).

Idag så har vi iaf spelat lite med andra ord och lyssnat på åskvädret. Sen efter regnet så gick vi ut på fotorunda till Åtorp. Fick massa fina bilder :). Vi spelade lite need for speed också, eller ah de spelade jag krossade höhö(A).
Nuu så har jag försökt lära mig lite mer om kameran, jag vet inte ens hur man får fram självutlösning, men jag har inte hittat det än ändå, får ta det någon gång när jag inte är så "pigg". Ska nog ta en dusch nu snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0