Ännu en sjuk dag

Men vad är det här för skit! bdb kan ju inte vara överbelastat kl halv ett på dagen? Vad ska jag göra då? Gå ut och rulla mig i snön kanske?

Japp men nu vill jag bara säga att det känns faktiskt som jag gör mer nytta här hemma idag än jag skulle gjort i skolan, det är ju lyckat. Jag har faktiskt skrivit klart min novellanalys, om den är bra går ju att ifrågasätta men nu är den klar i alla fall. Sen snart så ska jag försöka läsa igenom den där artikeln på engelska som vi hade läxa på tills igår, och allt det andra vi hade läxa på, för imorgon så tänker jag faktiskt gå till skolan. För jag är nästan helt frisk idag, och om jag känner mig själv rätt så kommer det som jag har kvar nu inte gå över på några månader och ja let's face it, jag missar ju ganska mycket om jag ska vara borta så länge.

idag blir det inget puss och hej för då kanske jag smittar er och det vill jag inte!

Christinateaterns louge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0