At Sjöberg's

Nu kom jag hem från Sjöberg för en knapp halvtimme sen.
Gick dit (6-7 km) i det kalla vädret Anneli var jätteimponerad av mig, men det var faktiskt inte så jobbigt och kallt, man är väl härdad! Sen så kom Erika efter en stund och så spelade vi "Vem får sista ordet", vem vann om inte jag. Jag är bra på att få sista ordet.
Sen "sjöng" vi singstar i flera timmar, skrattade, dansade, åt godis och hoppade omkring som ena riktigta huliganer. Jag kan ju säga att i början så vann jag sen i slutet gick det nerför, jag var hes som Marge Simpson. Fast ändå fick jag totally singstar två ggr.
 Sen vid 1 så fick vi för oss att kolla på film ist så då blev det en hackig "She's all that". Den filmen är braobrao och Freddie prinze junior är fettnajs!

Nu så tror jag att jag ska chillyshoe och kolla på någon film eller något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0