En vaneliger dag

Jag måste börja övningsköra mer.

Igår somnade jag kl 1. Blev väldigt förvånad över mig själv att jag kunde somna så tidigt och sen kom jag upp inte senare än halv elva också. Det var också bra gjort av mig.
Och nu har jag provat min julklappshårinpackning som måste sitta i fem minuter! 2-3 ggr i veckan, det kommer jag aldrig palla men kan ju försöka så länge det går.

Sen så tänkte jag hjälpa till att laga mat men min fittäckelhelvetesjävlaskitsyster fattar ingenting så då struntade jag i det! hon är nog den elakaste människan som finns på hela jorden! pusspå't!
Men sen spela lite gura med Elin och Erika, Elin B verkade vara för cool för att vara med? och Bea också. Men vi klarade oss ju..... inte alls bra utan dem. Vi spelade in en helt förjävlig låt, men kul var det!
Och sen har jag inte hunnit så mycket mer under denna fina dag, suttit här och fixat lite på facebook.

Nu ska jag laga mat (y.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0