Ett tomatskämt

Linn har skadat sin tumme, genom att sätta sig på den. Och Gaste var nog den som hade mest roligt åt det.
Men jag kommer inte ihåg vad han sa ju! Jag skrattade iaf nästan ihjäl mig där! Så nu vet ni det.
Men jag kommer ihåg vad han drog för skämt efter iaf, för det var fan ganska dåligt. x)



- Det var en gång tre tomater som skulle gå över vägen, en barntomat och två föräldrar och då så gick den lilla för segt över vägen så då gick pappan tillbaka och mosade den lilla tomaten och sa "Kom nu ketchup så går vi!"



Aoh och förövrigt så har Charlie´s typ sämst Royal! och vi har kört igenom musikalen två ggr idag, måste verkligen försöka öva på att hålla mig för skratt på sista scenen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0