Första dagen på musikalövning

Jag har tappat bort mina vantar *gråååååter* fifan, så nu har jag lånat min brors utan att fråga honom. Men jag får säkert låna dem för han är bäst och snällast.
VARFÖR GÅR MIN DATOR SEGAST I HELA VÄRLDEN?
Jamen, idag så har vi varit på christina hela dagen från 8 till halv 6. Och hur många ggr hann vi köra igenom musikalen då? jo EN gång. Så nu vet ni ju ungefär hur lång den är om ni ska komma och kolla hih (det tyckte jag var roligt iaf).

Det var en massa tjat om hur vi skulle göra och sååå. men imorgon går det väl fortare. Bra att jag inte alls kunde replikerna idag, så då tänkte jag att jag skulle ta med mig manuset hem och öva ikväll då men så glömde jag såklart det på teatern! attans :(

pussiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0