Gud, vad har vi gjort för fel?

Här får ni en anledning till att inte tro på gud, tror jag iaf.
Är det inte så att det kommer ifrån den kristna tron att alla är lika mycket värda och allt det där? men det känns så fan som att kvinnor är bra mycket mindre värda än killar. Inte ska killar behöva ha mens en gång i månaden. Inte ska de behöva ha mensvärk så att man nästan spyr.
Eftersom att jag är utav det kvinnliga könet så blev jag välsignad med mensvärk idag (inte så jävla kul).

Drog i mig två alvedon som inte hjälpte ett piss, och om det gjorde det så skulle jag nog varit död om jag inte tagit det. Sen så låg jag och vred mig i sängen för att det gick inte att somna.
Nu så är det dock lite bättre efter att jag tagit ytterligare två alvedon. Ah men även fast jag har haft bajont så har jag iaf gjort knäck! och städat (fast en bra sak var ju att jag slapp flera timmars städning för att jag låg och mest bara kunde skrika in i kudden). Plockat fram massvis av julsaker och så. Och så lagade jag kvällsmat.

Nu ska jag kolla upp lite om boende och grejs för det har jag lovat mig själv att jag ska göra så att jag kommer ifrån den här hålan så snart som möjligt, pussssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0