I want a crocodile for christmas

Some people just don't fit, don't force the wrong pieces of the puzzle together.

Spelade Guitar hero för första gången idag, Kristin tyckte att jag var bra för att vara första gången. Det tyckte jag med faktiskt! men det var kul iaf. Sen så tittade vi på punkfilm i en timme, snacka om ont i ruumpan jag fick då! usch. Sen kollade vi på kalle anka på spanska och sist hade vi någon konstigt talkshow på engelskan. Handlade om Julen.
Olle var ju bäst iaf (australiensk):

- I just want a crocodile for christmas. I came up with a solution so that it wont be so expensive, I can take half the crocodile this christmas and the other half next christmas!
 
Och nu så är jag hemma, då kan man nästan gissa att jag inte kommer lämna huset denna kväll iaf. Undrar hur annorlunda mitt liv skulle vara om jag bodde i en staaaad?

Äsch, det blir allt bra ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0