Julafton 08

God jul!

Jag är trött..
Men gårdagen var faktiskt superbra, fast det skulle vara riktigt kul att fira jul med hela släkten någon gång kanske. Blev bara vår familj, den här gången var inte ens moster här för hon var sjuk. Men iaf så fick jag massa bra saker, men jag tyckte jag kunde ha fått en häftapparat också faktiskt! då hade jag varit nöjd. Får hoppas att moster ger mig det.

Men jag fick iaf:
benvärmare
bestick
stämapparat
visp
rivjärn
hårinpackning
plånbok
hårfön
håltagare

Och så kanske något mer som jag inte kommer på. Men det var ju superbra de där grejerna tycker jag, men jag blev väldigt mobbad för att jag inte kunde gissa rätt på en enda julklapp förutom vispen och hårfönen. Var ju verkligen inte med på att jag skulle få ett rivjärn liksom?

god jul ännu en gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0