Julklappsrim

Dan före dopparedaaaan!
Nu blev min nedladdning klar=happyhappyhappy.
Inte alls ont i magen idag, tack Gud! eller någon. Slagit in lite julklappar, sitter och funderar på om de ska få ett rim? Jag är inte så bra på rim.
Det här håller dig varm, när du fryser om din barm. När du ingenting kan se då är du glad att jag denna julklappen dig ge!
ojoj, vad kan det vara för något tror ni?

Ja, men i alla fall så är min syster och jobbar idag? jävla galning. Sååå elakt mot mig som måste vara hemma i julstöket själv. Och inte minst måste hämta en julgran själv!!!!! vad är det för jävla stil. Jag vill också ha ett jobb så att mina syskon blir ledsna på att jag är borta hela tiden.

Ja, men som sagt det blir ut och hämta julgran snart då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0