Jullåt

Hey sjukling. Jag har grymt ont i halsen och jag tror jag har feber. Och ovanpå det så har näsan börjat rinna nu också, usch och fy! Meeeen jag tror nog att jag försöker gå till skolan ändå för jag kan lika gärna sitta där och chilla som hemma. Och om jag stannar hemma så kommer mamma inte låta mig dra någonstans alls i helgen. Men seriöst på dansen idag så trodde jag att jag skulle svimma, och allt var bara så varmt. Det blir nog att gå och lägga sig tidigt idag. annars idag så har vi skrivit en låt, eller en bit på den iaf. refr: Tomten åker HD på taken, han bräser på i 140 knyck. Tomten kastar klappar på barnen, De skriker "men jag har ju inte varit stygg!" Hjälp mig gärna :). Men nästan gång så kommer väl förhoppningsvis Charlotte så kan hon skriva lite! dataprov också, och det gick skitbra. Förutom det att jag inte visste vad man sparade i för filformat på excel?! hur dum kan man vara x).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0