Lussebandy

Igår så var det lucia i skolan, ni var jätteduktiga klassen!
Sen så hände det inte så mycket roligt i skolan resten av dagen, fast en inte så rolig sak var när Dennis kastade en snöboll mitt i ögat på mig, och då menar jag mitt i ögat!

Men efter skolan så blev det till Café Paus och äta en köttfärspaj som smakade så som jag tror att kattmat smakar; förjävligt. Och det var väl någonstans därinnan faktiskt som jag började ha ont i magen, inte gött.
Efter att ha suttit och chillat alltför länge i Cafét så gick vi till Kristin och kollade lite på Jurassic Park 2 och halvsov.
klockan 6 drog vi till Brogårdshallen för att kolla/vara med i lussebandyn.
Jag var ninja/turtle :). Skämdes ganska mycket när jag gick in, alla andra såg ju nästan normala ut. Men det var lite tur att vårt lag hade överdrivet med utklädnad på oss, för vi vann bästa klädnad!
Ah, men det blev 5 vunna matcher, 1 förlorad, 1 oavgjord. Och sen en till förlorad som vi åkte ut på, men det andra laget var faktiskt mycket bättre än oss då också så jag tyckte att det var ett värdigt lag att förlora mot. Vi klarade det med bara 1-0 också, det var bra gjort med tanke på att matchen mest bestod av att vårt lag stod och skyddade vårt mål.

Ahmen framåt kvart över 1 halv2 så tror jag att vi åkte ut och då åkte jag med Casper till Skottlanda sen hem :).
Hey underbar dag! Fast hade nog varit bättre om jag inte hade haft grymt ont i magen halva dagen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0