Maskinen - Segertåget

Tjalalalalaa, inte bra det här att jag är typ beroende av smink. Jag känner mig jätteofräsch utan smink, DÅ känns det som att jag har ett lager fett i ansiktet, men inte när jag har foundation?

Sa jag att vi fick lite pepparkakor och att vi skrev en låt imorse, ah det blev bra (y. SSSSSSSSSen satt jag vid datorn och undvek att folk skulle titta på mig, SÅ DÅLIGT SJÄLVFÖRTROENDE HAR JAG UTAN SMINK!
Sen fick jag reda på att jag fick Mvg i datakunskap! perfaperfect liksom.
Åså tittade jag på när de andra hade hopprepslektion, och var även med lite själv för det såg så kul ut. Jag har ju inte hoppat hopprep på gööörlänge (lite barn finns det allt kvar i mig).
Sist tråkspänish :).
Åkte med rudskogabussen hem utav självklara anledningar! satt och snacka med Gaste i en halvtimme är inte heller fel, söten dirr!


Dagens låt måste jag säga är:

Bara för att idag blev jag påmind om att jag faktiskt älskar techno ju :/.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0