Mellandagsrean

ÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHH, blir galen på att när jag skriver in publishme.se så kommer jag till blogg.se till den där lilla inloggningsrutan och min historik fösvinner aldrig! inte så bra eftersom att jag ett flertal gånger glömt att byta rad och skrivit mitt lösenord. Så jag får hoppas att ingen kollar när jag loggar in.


Meeeeen, jag har ont i mina ben. Jag har varit på mellandagsrean, sjukt mycket folk. Men inte så mycket rea ändå kändes det som. Eller det kanske bara var för att jag hade bestämt att jag inte skulle köpa någon tröja och så. Fast jag hade ju viljat köpa någon nyårsblåsa men jag hittade ingen, eller jo en men pallade inte köpa en klänning för 700 som jag ändå bara kommer använda typ en gång. Men förhoppningsvis så slutar jag väl växa snart så då kan jag köpa såna grejer som jag aldrig växer ur, förhoppningsvis!

Det var inte lite folk heller. men jag var nog den enda som gick runt i linne. Jag lökade sönder! var tvungen att köpa deo för annars kunde jag inte stå bredvid Kristin utan att hon gjorde grimaser. haha, men deon var bra, svetten bara försvann på en gång, toppenbra! Dove -  cucumber tror jag den hette. Den får jag tamigtusan rekommendera. Och när jag rekommenderar en deo så måste det vara bra. Absolut torr biter ju inte ens på min svett längre. Jag vet inte vad jag gör för fel, för det funkar inte! något fel måste det ju vara, har det något bäst före datum kanske?

Men iaf, jag har köpt deo, foundation, jeans, skärp, stort doftljus och ikeachips. Jag är jättenöjd med dagen!
Och så stötte jag ju på Linnsan också, inga fel! kändes dock som att jag pratade sönder, men jag hade ju inte träffat henne på flera månader tror jag! Och sen så var visst Lu, Linn och Kristin där också! Jättekul att träffa på dom också, mina älgar det där <3.

Och nu ikväll ska jag till Bergstedts, mys. Megabra dag, och imorgon ska jag nog sova hos Sjöberg! slumberparty, det var aslängeseeeen. Och sen till veckan hade jag tänkt att jag skulle vara med Sändri, så om du läser det här så vet du det hihi. Fast du visste ju nästan det ändå, eller hur

PUUUUUUUUUUUUSSSS på långt inlägg, men det har varit en superbra dag. Ni gjorde min dag babes (även om du tycker jag luktar äckligt Krilleee ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0