Slutet på något ont. Början av något gott, jullov

Alright sista dagen in hell, nej där tog jag i lite för mycket kanske. Sista dagen i skolan får vi väl sääga.
först hade vi sovmorgon, meen as we all know så bor jag uti tjottahejti så jag var där som en äkta lantis klockan 5 över 8. Satt i cafeterian och tjuvlyssnade på det senaste skvallret, hihi. Sen så sprang jag iväg för att lämna bralls som jag lånat från dansen och då fick jag titta på en balettfilm, det var dyngcoolt. Så nu har jag lovat Jenny att jag ska kunna nudda knäna med näsan med raka ben (där ljög jag lite för ifall jag hade lovat det, då kan jag lova er att jag skulle brytit det löftet)

sen julpyssel och lite lekar, aw sen äcklig mat. Börjar bli lite besviken på maten! det har inte varit god mat på jag vet inte hur länge. Åsen dans med esteterna och lite sång. Sen spelade ES3 upp låtar och shlutt.

Ikväll ska jag chilla men imorgon så blir det nog fan sjöberg och Ärika! pusspårom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0