Försov mig och är jättearg på världens jobbigaste människa:D

Det är GRYMT KUL ATT MAMMA DAMMSUGIT OMKRING MIG I EN HALVTIMME TYP! jag tror hon gör det med mening. Och nu så tjatar hon om allting som jag kan göra nu i eftermiddag. Du kan ju ta in ved, och hämta mjölk och sen har jag glömt vad hon sa mer! he-he-he-
he-he-he!

Och ganska jobbigt att jag försov mig imorse!!!! åh jag blir arg på mig själv. Det var ju inte ens en jobbig dag idag. Jag hade absolut inte haft något emot att gå till skolan. Men när vaknar jag då? kvart över sju, varför just kvart över sju? vadfan. Jag brukar jämt vakna klockan senast halv sju om jag försover mig. Jag har nog inte försovit mig så här mycket på flera år. Men ah iaf jag kom inte iväg överhuvudtaget för det var ingen som ville skjutsa mig den biten till dfs.

Igår så var jag förresten i örebro och handlade också. ett linne, en kofta, en klänning, julklapp till Johan, julklapp till Elin och rouge. Och nu så håller jag på och laddar ner sunes jul :$.
pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0