9c:1:s miljöteater

Det var det enda som jag höll på med i fredags i skolan :), det var dynggött.
Först så hade vi sovmorgon och då satt jag, Elin, Sandra och Malin i caffe och spelade trivial pursuite. och Jonas trodde inte jag kunde uttala det ;o? Sen gick vi till musikskolan till halvtio och då så övade vi som bara den och så hade vi på oss lite utklädnader också så det blev ännu roligare, jag hade typ en nalle och två tofsar :). Jag kan faktiskt alla mina repliker någorlunda iaf ;). Sen vid ett så slutade vi och då drog vi in på coop och sen till valla och så gick vi in på syslöjdenför elli skulle göra något på sin kjol och då gjorde jag och Malin kompisband.
Tiden gick dyngfort och sen skulle vi hem :).

Hemma så gjorde jag inte så mkt, typ satt här och gjorde tacos. Klockan 7 så åkte jag till Sandra och där var Elli och Erika. Mm vi tittade på a cinderella story, guud vad gullig den var :). Sen så pratade vi och busade lite, typ vid ett så gjorde jag 30 situps och kissande hunden och hade värsta aerobics ;D. Jepp sen på lördag så åkte jag hem vid typ 3 och sen fick jag typ hjälpa till hemma tills kl 7 eller något och då blev det prisonbreak och melodifestivalen ;O!
Värsta sug att christer sjögren gick vidare med sin smörlåt! och Amy diamonds låt var väl sådär men jag har nog något förhat mot henne :/, mm that's love skulle vunnit! (y). Alla gamla x då xD fy helvete vad dålig den var! seriöst hur gamla var de, 10 år eller? de lät som det ;).

Jamen idag så blev det iaf att laga mat och sen hamnade jag här och nu pluggar jag spanska och engelska. Seenare så ska jag väl dra ner till Åtorp och repa, en vanlig söndag alltså :).

PUUUUSSSSSSSSSS!!

Kommentarer
Postat av: LINNSI

ELLER HUUUR VAR ALLA GAMLA X DÅLIG xD
lät som dagsibarn som försökte sjunga ?
hahahha skrattretande xD

2008-02-10 @ 15:48:53
URL: http://linnjosefsson.blogg.se
Postat av: saaandris

weeeeei, erkänn that´s love skulle vunnit? SJUKT BRA :D

2008-02-11 @ 08:51:32
URL: http://sandrathomasson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0