Datasalen

Tjaaamään, nu sitter jag i datasalen (Y) WEEEI! Erika tycker jag ska skaffa myspace och skriva till jill johnson, coolt va? naej inte värst tycker jag :D. Sandra sitter och tittar på bilder på en (knarkare) bög som heter freddie mercury som är död, som itne är en legend, enligt Sandra :D. JAA, Jessica hedén är sjukkk så vi har Maddeee japp och då övertalade vi henne att vi skulle få sitta här och leta info till vår musikuppsats, så jag sitter och tittar på pussyct dolls fast jag ska skriva om Christina Aguilera ;o!

Malin har myspace, det visste jag inte :). Nej nu ska jag nog också kolla in vad myspace är för något egentligen ;). pppuuuuusssis

Kommentarer
Postat av: Kabas

Han ÄR en legend!! haha

2008-02-26 @ 18:58:36
URL: http://KabasH.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0