Frigolit

Fan har haft det i håret hela dagen eller något ;o, förpå bilden så håller vi på och sätter ihop frigolit och filar bort massa osv.
 sen så har jag headbangat och borstat håret och försökt få bort det men det satt ju fast ;D.

På spanskan så tittade vi på fattig film från nicaragua. matten så gjorde jag faktiskt några tal! idrott så varä aerobics och mina sötnosar Erika och Sandra var dyngduktiga, MVG blev det!
sen höll jag och Linn tal på engelska och jag tittade typ upp i taket hela tiden xD, men det tänkte jag absolut inte på, visste inte att jag gjorde det ;D. Svenska så ska vi ha muntligt, men bara halva klassen, resten fick gå till en annan sal och jobba, men orka jobba, vi jobbade inte.

Sen när jag kom hem så åt jag och sen drog dirr till åtorp och köpte lite godis tills imorgon då jag ska till SÄFSEN! SNOWBOARD <3!
efter den cykelturen så fick jag laga mat med pappsi och sen till sist så hamnade jag här och det luktar bränt som fan för att lite mat har runnit ut ur formen i ugnen så det är dyngmkt rök och äckel här, svimmar snart!
Sen ikv så ska jag väl spela lite gitarr tror jag, har inte gjort det på ett tag (Y).
pussis <3

Kommentarer
Postat av: Joshee

Ha det underbart för tusan, tyvärr utan en snygg instruktör dårå;)

2008-02-13 @ 09:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0