Internetresan

Blev klar med spanskan fort idag så jag fick gå till en annan klass i datasalen och vara med dem och sen så skulle jag sätta på min dator då och då så kollade jag på hårddisken då och då var det ju en hand som pekade på min dator så jag antog att det var min hårddisk och sen så lös inte lampan där heller så jag tryckte där och sen så stängdes Belindas dator av :$. oooppsss!!

Teknik hade vi massa idag och jag gjorde massa på mitt växthus så det är fyra väggar som sitter ihop nu!

English, haha så mysigt var det i klassrummet för klassen hade precis fått sina tulpaner så typ alla hade en hink med massa tulpanbuketter i framför sig :).
 
Internetresan, japp det var föreläsning i folkets hus om typ saker om internet typ porr, nätdejting, popupfönster och jag vet inte allt vad det var men det var ganska roligt (Y). Fast jag lärde mig nog typ ingenting nytt typ förutom vad fettish, eller hur det stavas, är för något ^^.

Sen buss i en halvtimme hem, as always, och äta och nu så ska jag snart duscha. Senare ska jag iväg med tulpaner till Peter och så ska jag plugga på Asienkartan för vi har prov imorgon och jag har typ inte övat någonting, eller ah i pauserna på Lost igår typ 8-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0