Lim

Fan vad limmigt det är^^?

Maha har inte skrivit på ett tag :D, inte på en vecka fan! :O, kompå det nu för jag såg att mitt gamla inlägg hette svans och ja svansen på leoparden gick j av på bilden och idag hade vi ju bild igen, omg. JA, jag sitter ju då vid min brors dator och u:et är lite dåligt, haha. Men den nya har kommit ;o! Vet inte om de håller på med den nu eller något, sitter bra här tycker jag.

Japp, kan väl börja i fredags då var jag hemma och hade det myys, tittade på let's dance, och så kollade jag igenom en massa bilder som jag har på datorn, måste ju ha typ 2000, måste börja lägga ut lite gamla på bdb ibland :). Jepp sen på lördag var det ju typ storm men palla jag hade bestämt att jag skulle sälja tulpaner så då skulle jag banne mig sälja tulpaner också. Fick ont i kinderna för det blåste och snöade så mkt :(. Men har iaf sålt 11 buketter totalt alla veckor :). KÖP TULPANER! söndag så skulle jag vara med Lossaantossan men hon mådde int bra så de bidde inte så, sen tänkte jag åka pulka mednågra men så smälte ju snön snabbt som fan, men gick iaf ner och repade på kvällen med Basic Park, oops kom lite försent, jag och Elin är inte de bästa på att komma ihåg tider tror jag ;d.

Igååår, så vetjante vad jag gjorde, joo jag satt här och skrev på msn maha ^^. GRR
Idaaaag så ärä tisdag och hade nationella prov dårå, kändes ganska bra.
Sen bild, det var faktiskt inte såå farligt idag för mina gruppmedlemmar hjälpte till lite med att limma frigolit iaf (:.
Mattää, puss på att jag har värsta klarat några uppgifter, sensation på detta skitkapitel.
Idrott, jaaa det sög litte, men vi vann litte tror jag ^^.
english, usch vad svårt.
svenska, hade ingen lärare så det blev hänga gubbe (Y)

Nu ska jag ta fram något intressant om nicaragua, SOM OM DET FINNS NÅGOT INTRESSANT OM NICARAGUA!?

pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0