Pappa

-Jag går och duschar?
-Men har inte vi sagt att vi vill duscha efter maten?
-Jamen jag vill också duscha efter maten.
-Vadfan ska du käfta emot hela tiden för!?
Jag trodde jag hade rätt att uttrycka min åsikt.
-När vi har varit ute och jobbat så vill vi duscha!
Jag vill också duscha.
-Nästa gång du står därinne när jag vill in ska jag tamigfan bryta upp dörren och rycka ut dig!
Jag hatar dig.



Spanska tråååk
Idrott styrketräning, weeei!
MatteNP jag var med Linn, David och Franziska och det kändes som att vi fick till det bra *-)?
So ah översätta tråkiga ord, och André och Alex bråkade som galningar, det var lite roligt(A)
Design yepp mjukisbrallsen blir aldrig klara känns det som.

Sen så ringde jag lossan och frågade om hon ville ha tulpaner men det ville hon inte sen gick jag till ett hus, ingen hemma, sen gick jag till ett annat hus, ingen hemma, sen gick jag till ett tredje hus, en hemma som inte visste om sina föräldrar ville ha tulpaner. åh sen har jag skickat sms om en vill ha men den har inte svarat, ah nu kan ingen säga att jag inte försökt iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0