Plugg

Åååååhh, vadfan vad mycket jag ska göra då tycker jag!
För det första så ska jag plugga till traktorkort och typ har fått körkortstillståndsgrejs som jag ska skicka in och grejer nu säger mamma, och att jag ska skynda mig typ men jag känner att jag inte kan någonting om trafikblägrejs;o? Ja och sen så ska vi skriva uppsats på svenskan och jag insåg just att jag har två lektioner på mig totalt, ska ha NP på svenskan imorgon, och idag var den första lektionen och jag hann inte ens läsa igenom halva faktan!

Spanska, förhör, gick bra

Bild, min grupp var superduktig och vi gjorde massa! alla gjorde någonting faktiskt, nästan hela tiden.

Mattee, och Jessica klagade på att jag pratade mycket ;o, men då vill jag bara säga att det var David som pratade med mig! ska jag inte svara då eller ;o? han sa att det inte verkade så svårt med styva linan för han kollade på några av mina tal, btw han tyckte jag skrev fult (jag skriver ju inte siffrorna i rutorna ;o). Ah och då frågade jag om han visste vad ett inverterat bråk om det nu var så lätt och då så fuskade han och läste ur min bok vad det stod om det för han visste ju inte. Ah jag och david babbla massa matte och André satt bredvid och fattade ingenting men sen så insåg han att ett inverterat bråk bara är ett vanligt bråk fast man byter plats på siffrorna ^^. Haha okej det kanske inte var så svårt men det är dyngsvårt ibland! Så nu ska jag säga till David när det är svårt så han ska se att det är svårt ;o.

Idrott, Juss och Sändri hade lektion det var step och core. Det var juu roligt :). Ah fast när vi gjorde rygglyft och situps så såg jag inte dem så jag fattade ingenting och inte Alex heller så vi låg typ och skrattade åt ingenting hahaha ^^.

engelska, prooov, men hallå det var lite svårt faktiskt, vem vet vad disoriented, carpented och carnage betyder, fast nu ska jag kolla vad det betyder faktiskt :), hahah och inte ett av orden fanns i lexin, nej jag börjar tycka att lexin är dåligt faktiskt ;o.

svenska, läsa fakta till uppsats.

Jepp sen spela gitarr och trummor osv med Erika (Y) jepp snart mat då :).

Kommentarer
Postat av: anna

stressigt? Själv har man sportlov

2008-02-26 @ 18:27:54
URL: http://nutini.blogg.se
Postat av: Adele Siljemark

Vad i din sminkväska skulle du inte klara dig utan? :)
// Adéle

2008-02-26 @ 18:28:48
URL: http://adelesiljemark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0