SOL

Men tja jag satt och tänkte på vad jag skulle ha för rubrik och så tittar jag ut genom fönstret (haha undrar om jag jämt tittar snett uppåt när jag tänker xD) och så ser jag att det är dyngsoligt ute! Känner fan för att dra ut nu ju ;o, men jag ska skriva den här bloggen först kom jag på nu. Sen så är det säkert borta bara för det ^^ haha.

Yemen har haft en bra dag idag även fast jag sov typ 5 timmar ;/, åååh så jälla sämst på att somna är jag, men ikväll så lär jag ju somna tidigare. Mm och som vanligt så försov sig syyrmin ;o så man måste väcka henne också.
Yepp men iaf kemi idag! fyhelvete! jag som var värsta laddad för teater och biologi och sen så blev jag dyngsur när jag fick reda på att det var kemi :'(.
Mattäää, jepp gjorde några tal idag faktiskt ;o, men sen så var det inte mitt fel att jag inte gjorde något för André hade ingen bok så då gav jag min till honom och sen hjälpte jag Wille och Kim också, gud det känns som att de inte fattar ett skit, blir arg på mig själv :P.Sen fick vi reda på att vi skulleha NP på onsdag också ;/
English, får reda på att vi ska ha prov imorgon |-).
spänish, hahahaha det var så kul tyckte jag då iaf ;D.
Mona står framför typ Henrik och Fredrik och nån och så frågar de
- Vad heter "jag är hungrig"
och jag lyssnade ju då så då svarade jag
- Tengo hambre
och sen kom Sandra där bara
- Vadå är du hungrig ;O?

hahahahah det var så jälla solklart asså ;D. sen så räckte Sandra upp handen och skulle fråga en sak och så sa hon fel och sa vad heter "jag är hungrig" , haha då fick jag mig ännu ett gott skratt :D
SO, och gud blir galen på David som kan allting, vadfan kan han det där för xD, fast han ska ju gå samekonomi så, haha ah men jag kan ingenting :D.
Slöjd, wei

Na pusspå't nu ska jag ut och springa och sen dra dusch och laga mat eller något ^^ <3<3<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0