Volleyboll

Grrr, det är så jävla kul alltsååå, men tror att jag tycker det just nu mycket beroende på att jag var med på Sandras träning idag och hennes tränare Bengt var typ dyngsnäll och sa att jag var bra, när jag egentligen inte alls var bra ;D. Men tycker typ jämt om volleyboll egentligen, tycker om alla sporter, i måttliga mängder, tröttnar nog lätt :).

Yemen då sitter jag här igen och skriver bloggis :), jag vet inte vad det är jag gör vid datorn som tar sån tid egentligen så att jag inte hinner med att skriva blogg ;o? För jag gör ju egentligen ingenting men ändå har jag suttit här i typ två timmar nu och jag har precis tittat klart på alla mina bevakade på bildis ;D. Aah men iaf nu är det ju sportlov och jag känner mig faktiskt jävligt sportig ;). Igår så var jag ute och spelade fotboll med syyrmin och sen var jag ute och sprang en stund :). Sen idag så har jag spelat volleybooll och gått på lååånglångpromenad. Måste ha gått i minst två timmar idag ;D.

Jepp först vid nio så blev jag väckt av Johan som säger att Mamma ska till Kga för att mormor hade fått hjärnblödning, asså vem det nu än är som bestämmer vem som ska få leva och inte ska få leva du får fan inte ta mormor också! räcker det inte med farfar, morfar och farmor. vill ha kvar mormor.

men iaf då så kastade jag mig upp för att jag skulle egentligen cykla till dfs idag men då så kunde jag åka med henne om jag skyndade mig som bara den. Sååå jag hann typ bara med att slänga på mig kläder och göra några mackor och springa ut, så jälla äcklig kände jag mig, osminkad och inte ens borstade tänder :S, äckel, men ah får borsta som fan ikväll ist ^^. Jepp men sen så gick jag från Ralf's till Linn på en timme, alltså inte alls långt på väldigt lång tid, men jag gick som en snigel. När jag kom fram så frågade Linn varför jag gick så långsamt xD. Jepp, sen så drog vi till *Valla och spelade vo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0