Badhuset

Tjeee först spanska un liten stund och vi spelade spel (Y).
Sen iväg till Karlskoga badhus och öva lite livräddning det var litt kul :). Vi fick dyka en massa och jag fick kallsup hela tiden nästan och så fick vi öva livräddning och jag blev "räddad" av Franziska, jag åkte ner under vattnet och tänkte att hon skulle ta upp mig men ist så stod hon och väntade på att jag skulle komma upp, hon sa efteråt typ såhär "jag tänkte du kan ju inte vara därnere hur länge som helst ^^". Jag räddade David, haha duktigt jag var slog typ livbojen i huvudet på honom (A). Mm och nu ikväll så vetjante vad det blir, inte fotboll iaf för jag orkar inte, det blir nog att börja på måndag eller lördag maybe? Men ska väl kanske göra lite So, spela gitarr, öva Afrika, öva trafikskolan. Har förresten fått tillbaka mitt dispanssökande och nu måste vi visst skicka in 300 kr också innan jag kan få dispans B/, men är ju inte redo för att ta körkort än ändåså men ah (:. Ja just det ska ju klippa mig också kom jag på nu! men blir ingen stor skillnad :), SKA ha långt hår! 
 
Hijrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0