Beep

Tjipp
Onsdag what a grrrreeat day ;).
Först så var det ju till tandläkaren och jag hade inte hål! wei! fast det var ju typ ett hål men han sa att det inte var ett hål? jag fattade inte men ah iaf gick ju värsta snabbt då så jag hann ju lätt ner till idrotten till beep |-).
Vi fick springa tsm med killarna men spela roll. Jag fick iaf åtta, hejdå konditionen, och jämt innan jag kör så säger jag att jag ska springa ända tills jag inte hinner fram till strecket längre men jag ger upp ändå. Tänkte att jag skulle få samma som förra gången iaf det var därför jag gav upp precis på åtta, fast ah hade ju andningsproblem förra gången men 8-). Jag har inte så stark viljestyrka så jag kan fortsätta tills jag inte hinner med B/.
 Jepp sen gå till kyrkan och äta, ujujuj vad mycket gåing det blev, upp till tandis, ner från tandis, beep, till kyrkan, tillbaka från kyrkan. Mm sen så var det So och då så skulle vi välja vem vi skulle sätta oss bredvid i en buss av de här:
En överviktig 40-åring
En snygg muskulös onykter man
En äldre mumlande man
En mamma med ett skrikande barn
En läcker tatuerad onykter kvinna
En svart man med rastaflätor
En kvinna med sjal
En äldre dam med en hund i knät

Sen kanske det var någon mer också men kommer inte ihåg dem :), jag tror att jag skulle sätta mig bredvid den svarta mannen, det låter ju som en trevlans person med rastaflätor och allt =), och killarna i min klass tror att man röker om man har rastaflätor xD. Just det vi har ju visst fått en ny kille i klassen? bra att lärarna berättar att han ska börja i vår klass då, trodde ju att han var och hälsade på sin kusin Pierre, han hette visst Gabriel. Lärarna hade inte ens sagt vad han hette :O.
Sista lektionen så började jag göra joggingbyxor (Y).
Nu i eftermiddag så ska jag laga mat och så ska jag nog ladda ner massa låtar som jag har i min piano/gitarrbok som jag inte vet vilka det är =).

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0