DANSA

ÅÅåååhh det är för kul. (: Ikväll ska jag dansa så då kanske jag bestämmer mig om jag ska gå estet ;)

en helt vanlig dag  i skoolan med nineceett (:. Jamen först So och ja fortsätter att skriva massa skit om Islams sexliv :). Seeen musik och jarruu kan hela Imagine utantill och jag försöker lära Elli att spela baaas :D, myyys.
Mattee och jag behövde typ inte göra någonting men jag satt och skrev om konfalägret! Saknar som bara den när jag skriver :(. Mhm sen maat och den var good. Sista lektionen var biologi men det blev matte då igen fast då hade jag stortest! :O nej men det låter inte så kul men det var inte så svårt men ska inte säga något vet ju inte vad jag fick och så än, det var långt iaf, 3 sidor :O.
Ja just det skrev inte igår men då så tittade vi iaf på massa gymnasium och det var dyngtråkigt (Y) :)

Pussss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0