DÖFETT

Hallåååå det låter dyngäckligt!? någon död persons fett typ? usch.

Mm idag sååå fick min grupp på musiken till det värsta bra! uj vad duktiga vi var! Vi kan ju typ den där låten redan 8-). Sen på So:n då så gjorde vi ett häfte och det blev feeel heeela tiden xD men nu är vi inte klara ändå kanske^^? Mm och sen gjorde jag IUP idag också typ vad jag ska förbättra och grejs och så står det typ något om styva linan på matte och Jessica säger att det är jättebra intro till gymnasiet att det kanske till och med blir lättare då och att jag kanske blir uttråkad, HAHAHAH XD jag är fan inte så bra! sen bara jag vill ju inte att du ska tycka det är tråkigt nu  när du tycker det är roligt! Man bara "8-) Ah juste" haha matte roligt? inte de senaste 5 åren!
Sen gjorde vi teater också och vi fick se på andra gruppen deras är värsta bra mot vårt usch hatar vårt :$. tihi inge roligt ju. Jemen men ikväll ska jag på refill och titta på Sparrow sen ska jag dansa med brudsen också! SUPERDUPER. Mm men ville ju egentligen se let's dance som jag inte såg förra eller förrförra veckan heller, SUG!

Pusssss!

Kommentarer
Postat av: Joshee

Jack Sparrow, min man ! ;)

2008-01-25 @ 20:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0